Gepost op 9-feb-2018

Stichting BAB Reïntregratie

Voor het project BABLab zijn we op zoek naar 24 mensen met autisme/ASS en/of ADHD, bij voorkeur wonend in stadsdeel Loosduinen, die een Wajong of WIA uitkering hebben en op zoek moeten of willen gaan naar werk.

In het project BABLab krijg je een cursus Herstellen doe je Zelf, waarin je jezelf en elkaar beter leert kennen, jouw verleden een plekje geeft en bepaalt wat jij in de toekomst wilt. Je krijgt groepsbegeleiding en individuele begeleiding door ervaringsdeskundigen.

We gaan met z'n allen onze werkplek ontwerpen, waar jij jouw eigen plek krijgt, passend bij jou. Misschien vind je het leuk om te communiceren, ben je creatief, oplossingsgericht, help je graag anderen of heb je cijfermatig inzicht. Je gaat leren om jouw talent te gebruiken op een manier dat je er juist positieve energie van krijgt.

Tot uiterlijk 1 juli 2019 ben je een vrijwilliger. We streven ernaar om zoveel mogelijk mensen bij de stichting een werkplek te bieden. Je krijgt in ieder geval een goed beeld van wat je kunt, voor hoeveel uren, op welke werkplek en onder welke voorwaarden. Dit communiceren we samen eventueel naar instanties en bemiddelaars.

Bericht verzonden. We nemen snel met je contact op.